ترجمه لیریک Irresistable – Jessica Simpson

توضیح کوتاه از Irresistable – Jessica Simpson:
از آلبوم : Irresistible (2001)
تاریخ انتشار: 29 می 2001
سبک: dance-pop
مدت: 3:18 (در آلبوم)
با برچسب: Columbia
نویسندگان: Anders Bagge – A. Brigissan – Pamela Sheyne
تهیه کنندگان: Anders Bagge – A. Brigissan

این ترانه که اولین ترانه از دومین آلبوم Jessica Simpson هست، رتبه پانزده Billboard Hot 100 را در سال 2001 از آن خود کرد. هم چنین رتبه 7 UK را نیز بدست آورد.
در این ترانه، جسیکا، در مورد قولی که با خودش داشته ، دچار تردید می شود. او که قصد داشت ازدواج نکند،  وقتی مردی را می بیند که جذابیت دارد و قوی است، تصمیمش عوض می شود.ویدیوی این ترانه را اینجا ببین.

موقعیت در چارت ها:
U.S. Top 40 Mainstream: رتبه 3
U.S. Top 40 Tracks: رتبه 5
U.S. Rhythmic Top 40 : رتبه 12
U.S. Billboard Hot 100 : رتبه 15
UK Singles Chart : رتبه 11
México Top 100 Singles Chart : رتبه 11
Canadian Singles Chart: رتبه 16
Sweden Top 60 : رتبه 17
Australian ARIA Singles Chart : رتبه 21
Holand Single Chart : رتبه 31
German Singles Chart : رتبه 33
Austrian Single Chart : رتبه 50
United World Chart : رتبه 14

You know, I don’t know what it is
می دونی که نمی دونم اون چیه
But everything about you is so irresistible
اما هرچی در مورد تو خیلی قویه (و مقاوم ناپذیره)
Don’t you try to tell me that he’s not my type
سعی نمی کنی بهم بگی که اون بهم نمی خوره (با طبقه ی من سازگار نیست.)
To idle what I feel inside
تا اونچه را در درون احساس می کنم، آزاد بذارم
When he makes me weak with desire
وقتی اون من رو با خواسته ش ضعیف می کنه
I know that I’m supposed to make him wait
می دونم که قرار بود تا اون رو منتظر بذارم
Let him think that I like the chase
بذارم که فکر کنه من تعقیب رو دوست دارم
But I can’t stop fanning about you
اما من نمی تونم از علاقه م نسبت به تو دست بردارم
I know I’m meant to say no
می دونم باید نه بگم

Chorus
But He’s irresistible
اما اون قویه
Up close and personal
نزدیک و خصوصی
Now inescapable
الان غیر قابل اجتنابه
I can hardly breath
به سختی می تونم نفس بکشم
More than just physical
بیشتر از نظر فیزیکی (بدنی)
Deeper and spiritual
عمیق تر و معنوی
His ways are powerful
راه و روش هایش قوی هستن
Irresistible to me
برای من قویه
I can hardly breath
به سختی می تونم نفس بکشم

Don’t you think I’m trying to tell my heart what’s right
فکر نمی کنی که سعی می کنم پیش خودم بگم چی درسته
That I should really say goodnight
که من واقعا باید شب بخیر بگم
But I just can’t stop myself falling
اما نمی تونم جلوی سقوطم رو بگیرم
Maybe I’ll tell him that I feel the same
شاید بهش بگم که احساسم همونه
That I don’t want to play no game
که نمی خوام بازی دیگه ای رو شروع کنم
Cause when I feel his arms wrapped around me
چون وقتی می دونم که بازوهایش اطراف من پیچیده شده
I know I’m meant to say no (I meant to say no)
می دونم باید نه بگم

Chorus
He’s irresistible (irresistable)
اون قویه
up close and personal
نزدیک  و خصوصی
Now inescapable
الان غیر قابل اجتنابه
I can hardly breath (I can hardly breath)
به سختی می تونم نفس بکشم
More than just physical
بیشتر از نظر فیزیکی
Deeper and spiritual (oh yeah)
عمیق تر و معنوی (آه آره)
His ways are powerful
راه و روش هایش قوی هستن
Irresistible to me
برای من قویه

Can’t you see
نمی تونی ببینی؟
Whenever he’s close to me
وقتی نزدیک منه
I really find it hard to breath
من به سختی نفس می کشم
He’s so irresistible
اون خیلی قویه
Baby you know
عزیزم می دونی
It’s more than just spiritual
چیزی بیشتر از فیزیکی ست
His kisses are powerful
بوسه هایش قویه
He’s so irresistable (You’re so irresistable)
اون خیلی قویه (تو خیلی قوی هستی)

Chorus

~ توسط toby در نوامبر 27, 2007.

پاسخی بگذارید

 
