Teenage Dirtbag – Wheatus

درباره Teenage Dirtbag :
از آلبوم: Wheatus
انتشار: 30 اکتبر 2000
سبک: Pop punk – Alternative rock
مدت: 4:00
با برچسب: Columbia Records
ترتیب زمانی ترانه های Wheatus:
(2000) «Teenage Dirtbag»
(2001) «A Little Respect»

ترانه Teenage Dirtbag در فیلم Loser (بازنده) بعنوان soundtrack بکار رفته و برخلاف تصور غلط، این ترانه هیچ ارتباطی با فیلم American Pie ندارد. این ترانه در استرالیا استقبال خوبی داشته که به مدت 3 هفته در صدر چارت استرالیا بوده، و به عنوان دومین ترانه پرفروش سال استرالیا شده. هم چنین در چارت های UK و آلمان نیز رتبه دو را کسب کرده و در چارت U.S. Modern Rock رتبه 7.

در مورد ویدیوی ترانه: (ویدیوی این ترانه را اینجا ببین.)
ویدیوی ترانه اشاره به فیلم Loser می کنه که در اون Jason Biggs نقش یه پسر خلی رو بازی می کنه (مشابه فیلم) و Mena Suvari نقش معشوقه ش رو که در هله اول هیچ توجهی به پسره نمی کنه ولی بالاخره از پسره می خواد تا در پرام1 دبیرستان بیاد. (البته این قضیه در فیلم Loser در دانشگاه اتفاق می افته ) در بعضی از ورژن های ویدیو، یه توپ بزرگ درخشانی از سقف به کله پسره می خوره و اینا رو به عنوان چیزهایی که از خیالش می گذره ترسیم می کنه.

ترجمه لیریک Teenage Dirtbag :

Her name is Noel
اسمش نوئل هست
I have a dream about her
فکر و خیالی در موردش دارم
she rings my bell
اون زنگ منو می زنه
I got gym class in half an hour
من نیم ساعتی کلاس ورزش (ژیمناستیک) دارم

Oh how she rocks
آه چطوری اون تکون می خوره
In Keds and tube socks
با کفش کدز و جوراب
But she doesn’t know who I am
اما اون نمی دونه من کیم
And she doesn’t give a damn about me
و برای من اهمییتی قائل نیست و توجهی بهم نمی کنه

(Chorus)
Cause I’m just a teenage dirtbag baby
چون من فقط یه پسر زشت هستم، عزیزم
Yeah I’m just a teenage dirtbag baby
آره عزیزم من فقط یه نوجوان زشتم
Listen to Iron Maiden baby with me Ooohoooooo
عزیزم به Iron Maiden2 با من گوش بده آاااه

Her boyfriend’s a dick
دوست پسرش یه احمقه
he brings a gun to school
که تفنگ به مدرسه میاره
And he’d simply kick My ass
و واقعا منو می کشه
if he knew the truth
اگه حقیقت رو بدونه
He lives on my block
اون در بلوک من زندگی می کنه
He drives an IROC
و در مسابقات IROC3 شرکت می کنه
But he doesn’t know who I am
اما اون نمی دونه که من کیم
And he doesn’t give a damn about me…
و برای من پشیزی هم ارزش قائل نیست (براش مهم نیستم)

Chorus

Oh yeah, dirtbag
آه بله ، زشت
No, she doesn’t know what she’s missing
نه، اون نمی دونه چی رو داره از دست میده
Oh yeah, dirtbag
آه بله، زشت
No, she doesn’t know what she’s missing
نه، اون نمی دونه چی رو داره از دست میده

Man I feel like mold
پسر من احساسی مثل کپک زدگی دارم
It’s prom night and I am lonely
شب پرام هست و من تنهام
Low and behold
سربه زیر و می بینم
she’s walking over to me
اون داره به طرف من میاد

This must be fake
باید جعلی و ساختگی باشه
My lips starts to shake
لب هام شروع به تکان خوردن می کنن
How does she know who I am?
چطوری می دونه که من کیم؟
And why does she give a damn about me?
و چرا (حالا) رو بهم کرده

she says,
می گه
I’ve got two tickets to Iron Maiden baby
عزیزم دو بلیط برای (کنسرت) Iron Maiden گرفتم
Come with me Friday – don’t say maybe
جمعه باهام بیا و شاید هم نگو
I’m just a teenage dirtbag baby
عزیزم من فقط یه نوجوان زشتم
like you
مثل تو
Ooohoo Hoo Hooooooo
Oh yeah, dirtbag
آه، آره، زشت
No, she doesn’t know what she’s missing
نه، اون نمی دونه چی رو از دست میده
Oh yeah, dirtbag
آه آره، زشت
No, she doesn’t know what she’s missing…YYYYEEEEEEEEEHHHHHH
نه، اون نمی دونه چی رو داره از دست میده، آره
GUITAR SOLO

———————

1. پرام: (در آمریکا) مراسم رسمی رقص در خاتمه دبیرستان
2. Iron Maiden: گروه هارد راک بریتانیایی که یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین باندها در سبک heavy metal به شمار میره.
3. IROC: مسابقات بین المللی ماشین سواری

~ توسط toby در ژوئن 14, 2008.

6 پاسخ to “Teenage Dirtbag – Wheatus”

  1. DASTET DARD NAKONE.
    VAGHEAN MAMNOON AZ TARZJOMEYE KAMEL & MAMNOON AZ INKE BE KHASTEYE MAN AMAL KARDI.
    R♂ck ♂n…

    ——————
    ج: خواهش می کنم. این بلاگ متعلق به شماست. برای ترانه های بعدی هم در خدمتیم. این ترانه هم باهال بود.

  2. Thanks…
    Mishe in lyric ro kamel & bedoone hich goone sansoor tarjome konid?
    Albate bad nist, vali kheili bamazast:

    What’s My Age Again?
    by Blink-182

    I took her out

    It was a friday night

    I wore cologne to get the feeling right

    We started making out

    And she took off my pants

    But then I turned on the TV

    And that’s about the time

    she walked away from me

    Nobody likes you when you’re 23

    And I’m still more amused by TV shows

    What the hell is A.D.D?

    My friends say I should act my age

    Whats my age again? whats my age again?

    But later on

    On the drive home

    I called her mom from a pay phone

    I said I was the cops

    And your husbands in jail

    The state looks down on sodomy

    And that’s about the time

    the bitch hung up on me

    Nobody likes you when you’re 23

    And I’m still more amused by prank phone calls

    What the hell is call I.D.?

    My friends say I should act my age

    Whats my age again? whats my age again?

    And that’s about the time

    she walked away from me

    Nobody likes you when you’re 23

    And you still act like you’re in freshman year

    What the hell is wrong with me?

    My friends say I should act my age

    Whats my age again? (whats my age again?)

    That’s about the time

    that she broke up with me

    No one should take themselves so seriously

    With many years ahead to fall in line

    Why would you wish down on me

    I never want to act my age

    Whats my age again? whats my age again?

    Whats my age again?

    ———————–
    ج: ببخشید ولی این لیریک رو ترجمه نمی کنم. من می گم کلاس کاری نداره

  3. Oh rasti yadam raft:
    She rings my bell 1 estelahe ke aslan nemidoonam yani chi.
    Her boyfriend’s a dick
    Dick ahmagh mani nemide.
    begam mani aslisho?

    —————–
    ج: اون اصطلاح خاصی نیست. و اما دیک اینجا فکر کنم همین معنی رو میده

  4. ey baba.
    Bazam yadam raft
    In lyrici ke shoma dari eshtebahe, chon chizi be esme NIKE nadare.
    Dorostesh ine:

    Teenage Dirtbag
    by Wheatus

    Her name is Noel

    I have a dream about her

    She rings my bell.

    I got gym class in half an hour,

    Oh how she rocks

    In Keds and tube socks..

    But she doesn’t know who I am.

    And she doesn’t give a damn about me

    Cuz I’m just a teenage dirtbag, baby

    Yeah I’m just a teenage dirtbag, baby

    Listen to Iron Maiden, baby…with me. Ooh.

    Her boyfriend’s a dick

    He brings a gun to school

    He’d simply kick my ass if he knew the truth.

    He lives on my block

    And drives an I-Roc

    And he doesn’t know who I am

    And he doesn’t give a damn about me

    cuz I’m just a teenage dirtbag baby

    Yeah, I’m just a teenage dirtbag baby.

    Listen to Iron Maiden, baby…with me. Ooh.

    Ooh yeah…dirtbag.

    No she doesn’t know what she’s missin›.

    man I feel like mold

    It’s prom night and I am lonely lo and behold

    She’s walkin› over to me this must be fake

    My lip starts to shake

    How does she know who I am?

    Why does she give a damn about me?

    She said I’ve got two tickets to Iron Maiden, baby.

    Come with me Friday, don’t say maybe.

    I’m just a teenage dirtbag, baby…like you. ooh.

    ooh yeah…dirtbag.

    No she doesn’t know what she’s missin›.

    ———————-
    ج: عزیزم من لیریک رو از سایت Sing365 گرفتم.

  5. Lyricesh eshtebahe.
    Age ahango goosh konid motevajeh mishid.

    ———————
    ج: درسته عزیزم. منم درستش کردم

  6. Thanks.

پاسخی بگذارید

 
