Animal I Have Become – Three Days Grace

درباره Animal I Have Become:
از آلبوم: One-X
انتشار: 31 مارس 2006
سبک: Hard rock , alternative metal
مدت: 3:51
با برچسب: Jive
نویسندگان: Barry Stock , Adam Gontier
ترتیب ترانه های Three Days Grace :
(2005) «Wake Up»
(2006) «Animal I Have Become»
(2006) «Pain»

https://i1.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/af/Animalihavebecome.jpg

این ترانه گروه کانادایی که به مدت 7 هفته در چارت US mainstream rock و هم چنین 3 هفته در چارت modern rock رتبه یک رو آورده، در مورد اعتیاد قبلی خواننده اصلیشون Adam Gontier هست.
در ویدیوی این ترانه، Adam Gontier نشون داده میشه که خودش رو در آینه هیولایی می بینه.(در آخر ویدیو، صندلی رو به سمت آینه پرتاب می کنه تا پایان اعتیادش رو بیان کنه) به گفته خودش، وقتی معتاد بوده بدزبان و عصبانی بوده و به این فکر نمی کرده که چه کسی شده. او این ترانه را در rehab برای اعتیادش نوشته.

ترجمه لیریک ترانه Animal I Have Become:

I can’t escape this hell
از این جهنم نمی تونم خلاص بشم
So many times I’ve tried
خیلی زیاد تلاش کرده ام
But I’m still caged inside
اما هنوز هم در درون زندانی هستم
Somebody get me through this nightmare
کسی منو از این کابوس نجات بده
I cant control myself
نمی تونم خودم رو کنترل کنم

[Chorus]
So what if you can see
The darkest side of me
پس اگه روی سیاه من رو ببینی، چی می شه؟
No one will ever tame
This animal i have become
هیچ کسی منو از این حیوانی که شده ام، رامم نمی کنه
Help me believe
کمکم کن باور کنم
It’s not the real me
این من واقعی ام نیست
Somebody help me tame this animal
کسی کمکم کنه تا این حیوان رو رام کنم

I cant escape myself
[I cant escape myself]
نمی تونم خودم به تنهایی فرار کنم
So many times I’ve lied
[So many times I’ve lied]
خیلی زیاد دروغ گفتم
But there’s still rage inside
اما هنوز هم در درون خشمی وجود داره
Somebody get me through this nightmare
کسی منو از این کابوس نجات بده
I can’t control myself
نمی تونم خودم رو کنترل کنم

[Chorus]

[Bridge]
Somebody help me thorugh this nightmare
کسی درباره این کابوس کمکم کنه
I can’t control my self
نمی تونم خودم رو کنترل کنم
Somebody wake me from this nightmare
کسی منو از این کابوس بیدار کنه
I can’t escape myself
نمی تونم خودم به تنهایی فرار کنم
This Animal….. X 7
این حیوانی که ….

[Chorus]

~ توسط toby در ژوئیه 13, 2008.

پاسخی بگذارید

 
