مایکل جکسون مسلمان شد

(5 شنبه 30 آبان 1387) 21 نوامبر 2008 – لندن:
Michael Jackson
طبق گزارش ها، مایکل جکسون مسلمان شد و اسمش را به میکائیل،  که نام یکی از فرشتگان مقرب الهی است، تغییر داد.

طبق گزارش های خبرگذاری Sun، خواننده 50 ساله لباس سنتی اسلامی پوشید و اعتقادش را به قرآن در خانه دوستش در لس آنجلس اعلام کرد.

مایکل که با اعتقاد Jehovah’s Witness (1) بزرگ شد، پس از بحث های دینی با تهیه کننده و نویسندگان ترانه آلبوم جدیدش، که هر دوی آنها نیز مسلمان شده اند، به اسلام روی آورد.

طبق گفته منبعی، آنها شروع به صحبت در مورد عقاید و طرز فکرشون کردن و اینکه پس از مسلمان شدن چه آدم های خوبی شدن.

هم چنین مایکل شهادت رو در حضور روحانی ای به جا آورد و از قبول نام مصطفی، خودداری کرد.

خواننده 60 ساله بریتانیایی Yousef Islam نیز ، که قبلا Cat Stevens نامیده می شد، و بعدا مسلمان شد، به تجلیل از جکسون پرداخت.

ضمنا، مایکل جکسون، هفته آینده برای دعوی شیخ عبدا..بن احمد الخلیفه، فرزند دوم پادشاه بحرین، در پی اثبات ادعای خود است.

شیخ عبدا.. مدعی است که به مایکل، مبلغ 7 میلیون دلار، پس از محاکمه کودک آزاریش کمک کرده.

عبدا.. ادعا می کند که جکسون قول داده بود پول را برگرداند ولی مایکل می گوید فکر می کرده که به عنوان هدیه این پول را به او داده. جکسون امیدوار است تا مدرکی را به دادگاه لندن از طریق ویدیوکنفرانسی از لس آنجلس ارائه دهد.

——————–
(1): Jehovah’s Witnesses : دسته اى از مسيحيان که بحکومت خداوند و به بازگشت عيسى پس از هزار سال ديگراعتقاددارند.

~ توسط toby در نوامبر 22, 2008.

8 پاسخ to “مایکل جکسون مسلمان شد”

  1. oh !! چه خبر جالبی ! من که از اولش تصور می کردم جکسن یه روز به این نقطه برسه . با وجود اینکه خیلی بچه بودم که با جکسن آشنا شدم , اما در حال حاضر جداً منتظر البوم جدیدش هستم .علتش هم واضحه , مایکل جکسن در هر دوره ای اگر شهرت و تازگی شو هم از دست بده , خوبی و پاکی ای که از خودش توی دل مردم به جا گذاشته رو از بین نمی بره .

    —————
    واقعا حیف از مایکل نبود که این همه براش شایعه درست کردن و حرف هایی رو که نمی زد ، می گفتن یا نقل قول های غلط ازش، مسخره کردنش، یا در دادگاه مشهور به دادگاه قرن که در اون متهم شده بود به کودک آزاری یه کودک 14 ساله و آخرش ثابت کرد که بیگناه بوده؟؟؟ و …واقعا حقش اینا بود؟؟؟ یا همه ش از یه چیزای پشت پرده خبر میده؟؟؟

    هنوز هم مایکل طرفدار داره و به این راحتی ها خاطره های خوشش از ذهن پاک نمی شه…

  2. در ضمن , خیلی خوشحالم که از ترجمه ی من لذت بردی . ولی اگه امکان داره می خوام توضیح بیشتری در مورد پیشنهادت بدونم .

  3. این خبر مال کی هست تاریخش

    —————
    ج: همان اولش که نوشتم. طبق گزارش ها 5 شنبه 30 آبان 1387

  4. سلام toby . متاسفم که اینقدر دیر جوابتو می دم . تا به حال همش داشتم به پیشنهادت فکر می کردم و سعی می کردم برنامه هامو با هاش تطبیق بدم . اما فایده ای نداشت . در واقع با وجود اینهمه تلاشم , به جایی نرسیدم.چون من در حال درس خوندن هستم و حتی درصدد این هستم که وبلاگ در حال حاضرمو هم ببندم . باور کن جدی می گم و اینکه واقعاً واقعاً متاسفم . راستش از پیشنهادت واقعاً خوشحال شدم . به همین دلیل هم وقتی برای فکر کردن بهش گذاشتم . اما متاسفانه نشد
    اما خوشحال می شم که بتونیم دوستی مونو با هم حفظ کنیم .
    من بازم متاسفم .

  5. سلام دوست عزیزم

    اومدم بگم من با 30secondstomars.ir صحبت کردم . چون ازم خواسته بود تا باهاش همکاری کنم. با هم شرط گذاشتیم که اون متن پیدا کنه و من فقط ترجمه ش کنم . در ضمن هر وقت که تونستم . (به اختیار خودم ).

    اول اینکه اگه تو هم خواستی می تونم با تو اینطوری همکاری کنم . یعنی تموم این تصمیمات از اونجایی شروع شد که روی حرفی که بهم زدی (کارهای جانبی در حین درس خوندن ) فکر کردم و آخرش اینطوری به نظرم رسید .

    دوم هم اینکه با وجود حضور کم و گهگاه من , تو برای اون سایت لازمی . اگه خواستی , ببین می تونی اونجا همکاری کنی ؟

  6. مایکل مسلمان نشده.نششششششششششششششددددددددددددددددددهههههه.
    برو تو سایتش….
    برو تو myspacr زنش lisa marey اطلاعات بگیر بعد یه حرفی بنویس.
    همینطوری میگی گزارش ها؟؟
    کدوم گزارش ها؟؟؟؟
    از کجا؟؟؟؟؟
    مگه همه گزارش ها درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. اگه عکسش کنار عرب هارو میگی یکی از دیداراش از دوبی بوده.
    اگه آهنگ give thanks to allah میگی که اونو یک دورگه ی عرب که صداش به مایکل شبیه بوده اصلا معروفم نبوده خونده.

  8. درود
    ملودی جان از خبر گذاری سان نوشتم… منبعشو گفتم که بدونید…تازه تو ویکی پدیا هم اینجوری نوشته:
    در 21 نوامبر 2007 تبلوید های خبری اخباری مبنی بر روی آوردن مایکل جکسن به اسلام در خانهٔ استیو پورکارو به همراه موسیقی دان بریتانیایی کت استیوز (اکنون یوسف اسلام)و تغییر نامش به میکاییل منتشر کردند. اما این گزارش ها توسط خود جکسن تایید نشد. برخی منابع اظهار کردند که او در 2007 در زمانی که برادرش جرمین گفت که او ممکن است مسلمان شود به اسلام روی آورده بود.

    ظاهرا خودش تایید نکرده اما خب ادعاهایی هست که میگن ایشون مسلمان شده بودن…الله اعلم….

    با تشکر از نظرتان

پاسخی بگذارید

 
