The Rasmus – Run to You

The Rasmus – Run to You

اینم آهنگی فوق العاده از راسموس (از آلبوم 2008 شان Black Rose) که واقعا گل کاشته… در مورد اینکه من فقط تو رو می خوام و اینکه باهات باشم به محض اینکه مسافرتم تموم شد میام سراغت….

برای دانلود ترانه اینجا را کلیک کنید…

ترجمه لیریک Run to You

Tomorrow’s taking me away from you
فردا منو از تو جدا می کنه
Like a jealous lover
Kiss me one last time
مثل یه عاشق حسود
منو یکبار دیگه برا آخرین بار ببوس
Before I go down this broken road I follow
قبل اینکه این جاده شکسته رو برم
You will leave me torn
And sting me like
A thorn from a dying rose
تو دل منو می شکنی
و زخمی ام می کنی
مثل خاری از یه رز پژمرده
The saddest scent of you will cling to me
I know
اما من می دونم که غم انگیزترین بوی تو با من خواهد بود

I will run to you
When my journey’s over
من به سمت تو راه می افتم
وقتی مسافرتم تموم بشه
Wait for me
Keep our love alive
منتظرم بمون
و عشقمون رو زنده نگه دار
I will dream of you
Till I reach the sun
همیشه تو رویاهام خواهی بود
تا وقتی که به خورشید برسم
Then I’ll turn around and run
To you
بعدش برمی گردم و به سوی تو راه می افتم

If I stay with you and linger here
Another moment
اگه باهات بمونم و تو رفتنم تاخیر کنم
لحظه دیگه ای
I will fade into the scenery
You wouldn’t even see me
تو صحنه ای گم می شم
و تو حتی منو نخواهی دید
I’ve got nothing left to offer you
It’s not that I don’t care
چیزی برا پیشنهاد به تو هم ندارم
و این به این معنی نیست که برام مهم نیست
All I ask is that you think of me
I swear
همه اون چه که می خوام اینه که بهم فکر کنی
قسم می خورم

I will run to you
When my journey’s over
من به سمت تو راه می افتم
وقتی مسافرتم تموم بشه
Wait for me
Keep our love alive
منتظرم بمون
و عشقمون رو زنده نگه دار
I will dream of you
Till I reach the sun
همیشه تو رویاهام خواهی بود
تا وقتی که به خورشید برسم
Then I’ll turn around and run
To you
بعدش برمی گردم و به سوی تو راه می افتم

I hate to see you cry
از اینکه تو رو گریه کنان ببینم متنفرم
The way you look away
Makes me wanna die
وقتی تو روتو برمی گردونی
این حرکتت منو می کشه

I will run to you
When my journey’s over
من به سمت تو راه می افتم
وقتی مسافرتم تموم بشه
Wait for me
Keep our love alive
منتظرم بمون
و عشقمون رو زنده نگه دار
I will dream of you
Till I reach the sun
همیشه تو رویاهام خواهی بود
تا وقتی که به خورشید برسم
Then I’ll turn around and run
To you
بعدش برمی گردم و به سوی تو راه می افتم

~ توسط toby در سپتامبر 1, 2009.

4 پاسخ to “The Rasmus – Run to You”

  1. آقا ما بد عادت شدیم. لینک دانلود نمی ذاری؟

  2. چشم دادا
    ولی این همه بد عادت بشی بهت تنبل میگن ها…. شوخی کردم (:d)

  3. سلام واقعا از ترجمه ممنون اگه لطف كنيو باقي آهنگاي دو تا آلبوم
    hide from the sun و black roses
    رو هم بذاري واقعا ممنونت ميشم آخه من بدجور آهنگاشونو دوست دارم ولي تا حالا فقط 3تاشونو تونستم بفهمم چي ميگن بقيشونو درست حاليم نميشه فقط 3تا آهنگ
    shot و night after night و no fear
    رو ميفهمم

  4. درود نیلوفر جان
    خواهش می کنم راستش منم آهنگایی رو می نویسم که توپ باشن (البته به نظر خودم!!! ) ولی خب شما اسم آهنگ ها رو بگید چشم من در خدمتم

پاسخی بگذارید

 
